Kjære kunder og samarbeidspartnere
Vi arbeider nå med å finne de beste fraktalternativer og priser. Frakt er en høy kostnad i dagens marked. Ofte er den reelle prisen høyere, som betyr at vi sponser deler av frakten for noen forsendelser. Spesielt produkter som skum, puter, vatt, tekstiler kan gi utfordringer i systemet pga størrelse og vekt som avviker fra standard. Tips oss om du ikke får opp et passende alternativ, slik at vi kan forbedre systemet.
Pakke i postkassen
Vi sender med Bring – Rask levering til din postkasse. Sendingen tar normalt 1-2 dager. Sendingen må få plass i din postkasse, så sjekk at det er ledig plass og at den er godt merket.
Pakke til hentested
Vi sender med Postnord – Trygt og sikkert til ditt lokale hentested. Sendingen tar normalt x-z dager
Hent i vår butikk
Dette alternativ er muligheten når du ønsker å hente hos oss i Arendal. Når ordre er fullført så kan du hente i våre åpningstider.
PS: Dette kan være eneste mulighet dersom du ikke får opp andre fraktalternativer, pga størrelse/vekt på vare, postnummer, eller annen feil. Du kan da selv arrangere frakt med et annet selskap. Eller be oss om hjelp til manuell håndtering av frakt. Vi vil da finne rimligste transport for din bestilling og vedlegge faktura på fraktkostnaden, men dette er normalt litt dyrere en de standariserte fraktalternativer til postkasse eller hentested.
Ekspress
Velg «Hent i vår butikk» og ta umiddelbart kontakt med vårt personale på telefon 37099500. Du må selv gjøre det tydelig at du ber om ekspresslevering og notere deg navnet på den du snakker med, slik at du kan holde kontakten frem til du har fått bekreftet at sendingen er innlevert som ekspress. Kostnaden for transporten etterfaktureres.