Norsk nettbutikk

Frakt fra 59.-

Retur og reklamasjon

Angrerett/-frist
For kjøp i nettbutikken har kunden ifølge angrerett-loven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt vedkommende mottar varen.
Det betyr at dersom du angrer på et kjøp du har gjort hos oss, kan du returnere varen innen 14 dager etter at du mottok den og få salgssummen refundert.
Varen som returneres må være i vesentlig samme stand som da du mottok den.

ANGRERETTSKJEMA ÅPNES HER – FYLL UT OG SEND INN

Dersom du angrer på en bestilling før varene er sendt fra oss, kan du avbestille dem ved å sende en e-post til [email protected]
Husk å oppgi ditt navn og ordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.

Dersom du ønsker å heve kjøpet av varer du allerede har mottatt, må du sende dem tilbake til oss.
Som vedlegg til vareleveringen finnes det et angrerettskjema som du i så fall må fylle ut og legge ved varene du returnerer til meg.
På dette skjemaet finner du også adressen varene skal sendes til.
Etter Angrerettloven skal returkostnadene bæres av forbrukeren.
Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen bli tilbakeført til det kredittkortet du benyttet ved bestilling.

Ved spørsmål knyttet til angreretten kan du kontakte oss på [email protected]
Husk å oppgi fakturanummer!

Oppklippte metervarer tas dessverre ikke i retur – i henhold til § 22 første ledd bokstav e.
Varer som er tilpasset, modifisert, klippet eller tilskåret kan ikke returneres. I enkelte tilfeller kan en kompensasjon avtales.

Reklamasjon
Hvis en vare skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet.
Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig, for eksempel som e-post til [email protected]

Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak.
Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner i løpet av tre dager.
Dersom varen må sendes i retur refunderes portoutgiftene.

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Selger kan kreve å få reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at det medfører en urimelig kostnad. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Retten til å reklamere gjelder i to år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år. Reklamasjon må rettes mot selger av det aktuelle produkt dvs Industrisøm AS

Vennligst ikke send returpakker i oppkrav. De vil ikke bli innløst.

Loading...
0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikk