Norsk nettbutikk

Frakt fra 59.-

Salgsbetingelser

Betingelser og vilkår under denne siden er basert på forbrukerkjøp som er regulert i forbrukerkjøpsloven

Generelt

Industrisøm AS reserverer seg for eventuelle feil i artikkelinformasjonen og forbeholder oss retten til prisendringer uten varsel. Prisen endres IKKE på en ordre kunden allerede har fått bekreftet. Vi tar forbehold om at varer kan bli utsolgt. Kan vi ikke levere i henhold til din bestilling, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele eller deler av bestillingen. Beskjed om dette blir gitt pr e-post. Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpevilkår og samtykker til at navn og emailadresse registreres i Industrisøm AS kunderegister slik at vi kan håndtere kundeforholdet..

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner, inkludert norsk merverdiavgift, eksklusiv porto. Hvis tilgjengelig: Knappen “Vis Eks Mva” kan endre visning til å vise priser eksklusiv merverdiavgift og eksklusiv porto. Ordren gir deg oversikt over alle kostnader ved bestilling. Total fakturasum inkludert porto og ekspedisjon vil stå spesifisert i handlekurv og checkout.

Minstebestilling

Minste mål for sending av tekstil og annen metervare er normalt 100 cm / 1 meter.

Betaling

Vi tilbyr følgende betalingsløsninger: Svea

Svea Kort

Betaling med kort skjer i henhold til gjeldende regler for online-betaling. Vi benytter Svea Bank AB sin PCI-DSS-sertifiserte kortbetalingsløsning. Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, XXX, XXX. Pengene reserveres på din konto ved ordretidspunktet. Alle transaksjoner sendes sikkert og kryptert via SSL (Secure Sockets Layer). Ingen kortnummer lagres. Vi benytter den seneste sikkerhetstandarden for betalinger på nett, 3D-Secure, en standard innført av Visa og MasterCard med formål å identifisere kortholder ved kjøp på internett. Svea tilgjengeliggjør betaling med Vipps via vår Svea Checkout. Betaling utføres via Vipps sin egen app for betaling, med de betalingsvalg som er tilgjengelig der for den enkelte bruker.

Svea Faktura

Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Bank AB, filial i Norge. For å betale med faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Det vil da bli foretatt en kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Samtlige faktura er overdratt til Svea Bank AB, filial i Norge sin eiendom, og befriende betaling skal kun skje til Svea Bank AB, filial i Norge. Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager. Ved for sen betaling påløper purregebyr iht. gjeldende satser, og forsinkelsesrente med den rentesats som er bestemt etter lov om renter ved forsinket betaling. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.

Svea Delbetaling

Gjennom vårt samarbeid med Svea Bank AB, filial i Norge kan du inngå en kontokredittavtale og dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du ved å krysse av for det kampanjealternativet som passer for deg. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall. For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli foretatt en kredittsjekk. Forutsetningen for å delbetale kjøpet er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000 kr, løpetid 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr 195 kr, termingebyr 45 kr: 14,40%
Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon. Allmenne vilkår finner du her. Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt (SEF) finner du her.

Frakt og Levering

Varekjøp er normalt begrenset til postadresser i Norge, fastland. . Vi vil forsøke å levere hele bestillingen samlet. Dersom det ikke er mulig å levere hele bestillingen innen rimelig tid, vil vi sende det vi har og ettersende resten. Kunden vil ikke bli belastet for ekstra omkostninger ved ettersending. Dersom det er et fastsatt beløp på frakten ved betaling i checkout, så blir det endelig pris. Dersom kjøper velger etalternativ som gjør at frakt må beregnes manuelt, så vil faktisk kostnad på frakten bli fakturert
https://industrisom.no/frakt/

Ved uavhentede pakker

Når servicepakken ankommer ditt hentested blir det utsendt en melding fra PostNord om hvor du kan hente pakken.
Hentefrist hos PostNord er idag 7 dager.Er pakken ikke hentet innen fristen vil den bli returnert til oss.
Om pakken i ettertid ønskes sendt vil portogebyr påløpe på nytt.

Behandlingstid

Forventet behandlingstid for varer som er på lager er normalt 1-2 virkedager. Dersom varer er utgått eller midligertidig tomt på lager vil disse bli restnortert og meldt til kjøper at rest vil ettersendes. Restnoterte varer vil ha varierende behandlingstid avhengig av nye leveranser. Vår ordrebehandler vil informere kjøper ved lengre forsinkelser. Normal behandlingstid kan være lengre etterfølgende av helligdager og høytider.

Leveringstid

Fraktleverandørens leveringstid varierer etter hvilken tjeneste som er valgt. Pakke til postkasse med Bring er normalt 1-3 virkedager, og pakke til hentested med Postnord har normalt litt lengre leveringstid avhengig av logistikk og lokale forhold.

Sporing

Når varene er klargjort for utsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post-adressen kunden har oppgitt.
Pakken er sporbar fra det tidspunkt Posten/PostNord har registrert varen som mottatt.

Kundeopplysninger

For å kunne handle hos Industrisøm AS, må du fylle ut alle obligatoriske felt i kunderegistreringen.
Ordrebekreftelse sendes normalt på epost, i likhet med informasjon om leveringsforsinkelser eller om deler av din bestilling ikke kan leveres.
Når du bestiller fra Industrisøm AS, bør du kontrollere at de oppgitte adresseopplysningene er riktige.

Kundeopplysningene du registrerer hos Industrisøm AS benyttes i ordrehåndtering og fakturering, for informasjon, markedsføring og annet som fører til at våre tjenester kan fungere så bra som mulig. Vi garanterer at ingen andre får tilgang til å benytte kundeopplysninger til markedsføringsformål. Industrisøm AS selger verken e-postadresser eller andre opplysninger.

Angrerett

For kjøp i nettbutikken har kunden ifølge angrerett-loven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt vedkommende mottar varen. Merk at det er unntak der angreretten ikke gjelder. Les om dette nedenfor.

Du kan angre et kjøp du har gjort hos oss ved å returnere varen innen 14 dager etter at du mottok den og få salgssummen refundert. Fyll ut angrerettskjema og send varen i retur til oss. Frakt er en ren kostnad som dekkes av kjøper og refunderes ikke. Dersom selger har tilbudt gratis frakt til kjøper, vil selger likevel dekke frakt til kjøper. Kjøper dekker returfrakt.
LINK TIL ANGRERETTSKJEMA https://1drv.ms/b/s!AvaTtT-TjOdKhbAhKaj3_vp00Evy8Q?e=0cgtoS

Dersom du ønsker å heve kjøpet av varer du allerede har mottatt, må du sende dem tilbake til oss.
Som vedlegg til vareleveringen finnes det et angrerettskjema som du i så fall må fylle ut og legge ved varene du returnerer til meg.
På dette skjemaet finner du også adressen varene skal sendes til.
Etter Angrerettloven skal returkostnadene bæres av forbrukeren. Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen bli tilbakeført til det kredittkortet du benyttet ved bestilling.

Angrerett unntak som ikke kan returneres

Metervarer er unntatt fra angreretten og kan ikke returneres. Også varer som er produsert, tilpasset på mål, eller arbeid som er utført. Dette kan ikke angres eller tas i retur – i henhold til § 22 første ledd bokstav e. Varer som er tilpasset, modifisert, klippet eller tilskåret kan ikke returneres.

Reklamasjon på forsendelse eller ekspedering

Ved skade på forsendelse kan og bør mottaker avvise eller avvente mottak av forsendelsen til transportøren har rapportert skaden i sistt system før signering av mottak. Dersom mottaker allerede har mottat en skadet leveranse skal skaden senest meldes innen selger innen fem virkedager etter mottak. Selger skal skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Dersom varen må sendes i retur vil transportør eller selger finne løsning på returfrakt. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig ved å besvare ordrebekreftelsen. Se kontaktinformasjon nedenfor.

Reklamasjon på vare

Hvis en vare skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir rettet. Selger av varen vil tilby omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i dialog med kjøper. Selger kan kreve å få reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at det medfører en urimelig kostnad. Reklamasjon skal skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Retten til å reklamere gjelder i to år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig ved å besvare ordrebekreftelsen. Se kontaktinformasjon nedenfor.

Vennligst ikke send returpakker i oppkrav. De vil ikke bli innløst.

Innehaver:

Industrisøm AS
Sørvannveien 12
4848 Arendal
Org: 939 603 441
Telefon: 37 09 95 00
rocket.industrisom.no/kontakt/

Loading...
0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikk