0 kr0.00

Norsk nettbutikk

Frakt fra 59.-

Kjøpsbetingelser

 

Betingelser og vilkår under denne siden er basert på forbrukerkjøp som er regulert i forbrukerkjøpsloven. Her kommer følgende innhold:

Generelt
Priser
Minstebestilling
Betaling
Frakt og levering
Sporing
Kundeopplysninger
Angrerett
Reklamasjon

Generelt
Industrisøm AS reserverer seg for eventuelle feil i artikkelinformasjonen og forbeholder oss retten til prisendringer uten varsel. Prisen endres IKKE på en ordre kunden allerede har fått bekreftet.
Vi tar forbehold om at varer kan bli utsolgt.

Kan vi ikke levere i henhold til din bestilling, forbeholder vi oss retten til å kansellere hele eller deler av bestillingen. Beskjed om dette blir gitt pr e-post.
Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpevilkår og samtykker til at navn og emailadresse registreres i Industrisøm AS kunderegister.

Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner, inkludert norsk merverdiavgift, eksklusiv porto.
Hvis tilgjengelig: Knappen “Vis Eks Mva” kan endre visning til å vise priser eksklusiv merverdiavgift og eksklusiv porto

Ordren gir deg oversikt over alle kostnader ved bestilling.

Total fakturasum inkludert porto og ekspedisjon vil stå spesifisert i ”Handlekurven”.

Minstebestilling
Minste mål for sending av tekstil og annen metervare er 100 cm / 1 meter.

Betaling

Vi tilbyr følgende betalingsløsninger: Svea

Svea Kort

Betaling med kort skjer i henhold til gjeldende regler for online-betaling. Vi benytter Svea Bank AB sin PCI-DSS-sertifiserte kortbetalingsløsning.
Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, XXX, XXX. Pengene reserveres på din konto ved ordretidspunktet.

Alle transaksjoner sendes sikkert og kryptert via SSL (Secure Sockets Layer). Ingen kortnummer lagres. Vi benytter den seneste sikkerhetstandarden for betalinger på nett, 3D-Secure, en standard innført av Visa og MasterCard med formål å identifisere kortholder ved kjøp på internett. Svea tilgjengeliggjør betaling med Vipps via vår Svea Checkout. Betaling utføres via Vipps sin egen app for betaling, med de betalingsvalg som er tilgjengelig der for den enkelte bruker.

Svea Faktura
Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Bank AB, filial i Norge. For å betale med faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Det vil da bli foretatt en kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Samtlige faktura er overdratt til Svea Bank AB, filial i Norge sin eiendom, og befriende betaling skal kun skje til Svea Bank AB, filial i Norge.
Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager. Ved for sen betaling påløper purregebyr iht. gjeldende satser, og forsinkelsesrente med den rentesats som er bestemt etter lov om renter ved forsinket betaling. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.

 Svea Delbetaling

Gjennom vårt samarbeid med Svea Bank AB, filial i Norge kan du inngå en kontokredittavtale og dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du ved å krysse av for det kampanjealternativet som passer for deg. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall. For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli foretatt en kredittsjekk. Forutsetningen for å delbetale kjøpet er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år.
Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger.
Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000 kr, løpetid 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr 195 kr, termingebyr 45 kr: 14,40%

Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon.

Allmenne vilkår finner du her.
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt (SEF) finner du her. 

Frakt og Levering
Varekjøp er for tiden kun mulig til postadresser i Norge.
Vi vil forsøke å levere hele bestillingen samlet. Dersom det ikke er mulig å levere hele bestillingen innen rimelig tid,
vil vi sende det vi har og ettersende resten. Kunden vil ikke bli belastet for ekstra omkostninger ved ettersending.

Porto beregnes etter vekt og størrelse.

Brevpost
Bestillinger opp til 1kg leveres som brevpost (A-post) eller småpakke med Posten med mindre kjøper selv velger “pakke til hentested”.
Industrisøm AS gir ingen garanti eller erstatning for eventuelle varer som måtte komme bort i postgangen eller på noen måte skulle bli skadet.

Pakke til hentested
Bestillinger over 1kg eller som overskrider mål for levering i postkasse, og pakker der kjøper velger “pakke til hentested”, sendes med PostNord.
Hentes på ditt lokale hentested. Pakken kan spores via PostNord sine sider og inkluderer postens garantier og forsikringer mot tap/skade.

Ved uavhentede pakker
Når servicepakken ankommer ditt hentested blir det utsendt en melding fra PostNord om hvor du kan hente pakken.
Hentefrist hos PostNord er idag 7 dager.Er pakken ikke hentet innen fristen vil den bli returnert til oss.
Om pakken i ettertid ønskes sendt vil portogebyr påløpe på nytt.

Leveringstid

Forventet leveringstid er 3 – 7 dager etter bestilling. Dette er gitt at varen er på lager. Om varen ikke er på lager vil du bli kontaktet for leveringstid, da dette varierer hos leverandør.

Sporing
Når varene er klargjort for utsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post-adressen kunden har oppgitt.
Pakken er sporbar fra det tidspunkt Posten/PostNord har registrert varen som mottatt.

Kundeopplysninger
For å kunne handle hos Industrisøm AS, må du fylle ut alle obligatoriske felt i kunderegistreringen.
Ordrebekreftelse sendes normalt på epost, i likhet med informasjon om leveringsforsinkelser eller om deler av din bestilling ikke kan leveres.
Når du bestiller fra Industrisøm AS, bør du kontrollere at de oppgitte adresseopplysningene er riktige.

Kundeopplysningene du registrerer hos Industrisøm AS benyttes i ordrehåndtering og fakturering, for informasjon, markedsføring og annet som fører til at våre tjenester kan fungere så bra som mulig.
Vi garanterer at ingen andre får tilgang til å benytte kundeopplysninger til markedsføringsformål.
Industrisøm AS selger verken e-postadresser eller andre opplysninger.

Angrerett/-frist
For kjøp i nettbutikken har kunden ifølge angrerett-loven 14 dagers angrefrist fra det tidspunkt vedkommende mottar varen.
Det betyr at dersom du angrer på et kjøp du har gjort hos oss, kan du returnere varen innen 14 dager etter at du mottok den og få salgssummen refundert.
Varen som returneres må være i vesentlig samme stand som da du mottok den.

ANGRERETTSKJEMA ÅPNES HER – FYLL UT OG SEND INN

Dersom du angrer på en bestilling før varene er sendt fra oss, kan du avbestille dem ved å sende en e-post til ordre@industrisom.no
Husk å oppgi ditt navn og ordrenummeret som står i ordrebekreftelsen du har fått på e-post.

Dersom du ønsker å heve kjøpet av varer du allerede har mottatt, må du sende dem tilbake til oss.
Som vedlegg til vareleveringen finnes det et angrerettskjema som du i så fall må fylle ut og legge ved varene du returnerer til meg.
På dette skjemaet finner du også adressen varene skal sendes til.
Etter Angrerettloven skal returkostnadene bæres av forbrukeren.
Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen bli tilbakeført til det kredittkortet du benyttet ved bestilling.

Ved spørsmål knyttet til angreretten kan du kontakte oss på ordre@industrisom.no
Husk å oppgi fakturanummer!

Oppklippte metervarer tas dessverre ikke i retur – i henhold til § 22 første ledd bokstav e.
Varer som er tilpasset, modifisert, klippet eller tilskåret kan ikke returneres. I enkelte tilfeller kan en kompensasjon avtales.

Reklamasjon
Hvis en vare skulle ha feil eller mangler kan kunden ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet.
Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig, for eksempel som e-post til ordre@industrisom.no

Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak.
Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner i løpet av tre dager.
Dersom varen må sendes i retur refunderes portoutgiftene.

Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Selger kan kreve å få reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at det medfører en urimelig kostnad. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist. Retten til å reklamere gjelder i to år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år. Reklamasjon må rettes mot selger av det aktuelle produkt dvs Industrisøm AS

Vennligst ikke send returpakker i oppkrav. De vil ikke bli innløst.

INNEHAVER:

Industrisøm AS
Sørvannveien 1
4848 Arendal
Org: 939 603 441
Telefon: 37 09 95 00
ordre@industrisom.no

0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikk